29.06.2014

დასავლეთი ისევ აქტიურობს...

შეხვედრა ძევრში
27.06.14

,,საქართველოს მასწავლებელთა ასოციაციის“ წარმომადგენლები  მაია მამისეიშვილი  და ნათია კალანდაძე, თერჯოლის მუნიციპალიტეტის  სოფელ ძევრის საჯარო სკოლაში (დირექტორი მანუჩარ ფანჩულიძე)  იმყოფებოდნენ შეხვერდრაზე  ,,მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისათვის“ McLain Association for Children (MAC)  აღმასრულებელ დირექტორთან საქართველოში ბ–ნ რეზო ჩინჩალაძესთან. 


შეხვედრა სამუშაო ვითარებაში წარიმართა.  ,,საქართველოს მასწავლებელთა ასოციაციის“ წარმომადგენლებმა  ბ–ნ  რეზო ჩინჩალაძესა და  ბ–ნ მანუჩარ ფანჩულიძეს გააცნეს ასოციაციის მიზნები და ამოცანები, იმსჯელეს განათლების საკითხებზე და მომავალ გეგმებზე, რომელიც უნდა დაისახოს თანამშრომლობის საფუძველზე. მაკლეინის ასოციაცია თანახმაა  გაფორმდეს მემორანდუმი ,,საქართველოს მასწავლებელთა ასოციაციასა“ და ,,მაკლეინის ასოციაცია ბავშვებისათვის“ McLain Association for Children (MAC)  შორის


ასოციაცია მადლობას უხდის თერჯოლის მუნიციპალიტეტის  სოფელ ძევრის საჯარო სკოლის  დირექტორს,  მანუჩარ ფანჩულიძეს შეხვედრის ორგანიზებაში. 




"საქართველოს მასწავლებელთა ასოციაციის " წარმომადგენლები მაია მამისეიშვილი და ნათია კალანდაძე
"MAC" დირექტორი რეზო ჩინჩალაძე,სტუმრად ძევრის საჯარო სკოლაში. კიდევ ერთი კარგი საქმის დასაწყისი .Representatives of " Georgian Teachers' Association " Maia Mamiseishvili and Natia Kalandadze together with director of MAC Rezo Chinchaladze visiting Dzevri public school.The beginning of another good start.28.06.2014.

ოთხეულის შეხვედრა...

დასავლეთ საქართველოს პედაგოგებმა განსაკუთრებული აქტიურობით გააჩაღეს მუშაობა...
ქალაქ ქუთაისში, საჯარო ბიბლიოთეკაში გაიმართა სამუშაო შეხვედრა გამგეობის წევრებს შორის ასოციაციის პრეზიდენტთან მაია ეკალაძესთან შეთანხმებით.  შეხვედრას დაესწრნენ პედაგოგები:  მაია მამისეიშვილი, ხათუნა კაპანაძე, ნინო ახალაძე  და ნათია კალანდაძე.
მათ განიხილეს სხვადასხვა მნიშვნელოვანი საკითხები.


შედეგები:
1. შეიქმნა  რეგიონალური მართვის ჯგუფები – ერთი   მენეჯერითა  და ორი კოორდინატორით. 
2. განისაზღვრა მენეჯერისა და კოორდინატორის  ფუნქციები.
3. გადაწყდა,  იზრუნონ პარტნიორი ორგანიზაციების მოძიებასა და დაფინანსების წყაროების გამონახვაზე. 
და სხვ.